Lördag i skåne land!


En jobb vecka är slut och snart på börjas en ny jobb vecka buih vad tidien helgerna går fort. Förra helgen var Jerry här det var trevligt jag tappa en talrik och skar mig i fingret buhhh hahah vilken hemma fru jag är. Men iaf veckan har hått bra på jobbet vart mycket som vanligt med ungarna huset och maten. Igår var jag barar hemma eftersom att jag skulle jobba idag(lördag) så gick och la mig tidigt och kolla på TV. Idag ringde kl 9e hoppa in i duschen och gick sen till jobbet sluta vid halv1 sen har jag barra legat hemma i min lägenhet och inte gjort nått men skönt det med måste vila upp mig på helgerna så jag orkar en veckas jobb till! Nästa helg kanske man hänger med Morris och hans polare till krogen tivioli och dricker några drinkar. Den stora nyheten är att jag flyttar hem till STOCKHOLM igen både kul och tråkigt. Saknar min familj,vänner och livet där hemma men kommer sakna ihjäl mig efter mina busungar:( Men skåne har jag inte gätt upp alexandra finns här och kommer hälsa på henne så ofta jag klkan plus måste busa med ungarna då och då så verkligen inte gätt upp skåne men vill göra nått nytt med mitt liv skaffa jobb i sth få lägenhet och skaffa mina katter :D Hahah tyvärr mamma men du får vara kattvakt när du vill sen när mina underbara katter kommer(hahha lär dröja ÅR)
Nu ska jag diska och dunka musik och ta mig ett glas vin, skål på er snyggingar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0