Tisdag kväll i skåne!


I fredags kom mamma hit till mig! Var kul att träfffa henne igen! Vi drog ner på tan ja bjöd henne på middag på en indisk returang sen mycket snack sen hem och kolla tv och sen sova. Lördagen drog vi till väla och hyllinge och shoppa blev skor till mig, kläder,lakan,täcken kudde, påslackan osv blev en fika ute och så sen hem till mig och gjorde god middag. Söndagen blev de mycket bil ålte till åstorp och kolla hälsa på alexandra på hennes jobb åkte till höganäs och till malmö och käka god sushi lunch/middag. Se hem på kvällen jobb på måndagen tog en lång promenad med mamma och maurice på måndagen var mys och lillkillen tyckte det var kul sen åkte mamma hem igen! Nu sitter jag hemma i min lägenhet och är döds trött blir te en film och somna i sängen! Dötts trött! Hörs Beccah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0