Helg med alexandra o danne

Nu har ja nyss kommit hem för typ 1 timme sen packat upp allt och käkat nu blir de lungt denna söndag utter kommer över sen med! I fredags efter jobbet drog jag hem tog en snabb dusch sen satte man sig på bussen till väla c för att möta alex o danne köpte med oss mat och godis sen hem till dannes päron och åt sen hem till alexandra och danne och myste med film vin och djuren och snack var trevligt sen blev de att sova eftersom att kl ringde tidigt dagen efter.
Vakna av att alexandra o danne ropa på mig att ja skulle gå upp för att vi skulle till ulared. Drog hemma från 05 var tjock dimma ute var vid ulared 07 sen gå tunt där några timmar en hem igen för att sova och duscha och fixa oss inför kvällens fest. Drog på halloween fest med alex o danne ho andre o josse var trevligt:D Ja som aldrig har höhlöackat fick även på mig klackar 10 cm gahhh går aldrig i klackar men var fint och gilla de men blev lånnnnnnnnnnng. Så klackar för ja inskaffa.

Ja lite snabba drag hur min helg har varit nu ska ja krypa ner i sängen och glo på en film sjukt trött efter helgen vart mycket och gått upp tidigt varje dag. Tack alexandra för denna helg! Du är bäst!<3 Love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0