Helgen!

Skönt med helg i fredags jobba man som vanligt sen efter jobbet drog man hem och mötte upp palle blev att lyssna på han när han rappa och spela in det med sen blev det film kli på ryggen sen somna palle och jag låg vaken och kolla klart på filmen och försökte sova men inte så lätt när palle snarkar så det ekar i väggarna:O gahhh jobbigt!
Imorske ringde alexandra mig och sa att hon och daniel skulle in till stan och tyckte ja skulle göra mig iordning och träffa de. Börja platta håret och fixa mig tills de plinga på dörren kolla i nyckelhålet vem de var men såg bara ett finger hahah jag bah palle kom någon håller för i nyckehållet:O hahha skit skraj hahah fast sen såg ja att de var alexandra och hennes kille danne. De kom in alexandra baxa min toa fort sen fixa ja mig klart eller rättare sagt alexandra fixade mig hehe. Sen hoppa vi in i dannes bil och åkte ner till stan för en lunch och hitta en pressent till deras kompisar.
Jag och alexandra köpte med oss hem sushi fett gott och sen åt vi hos mig innan de skulle ge sig hem igen:D

Fick iorder av alexandra o daniel att städa haha de tyckte de var tökigt hos mig men kan inte hålla med. Sen har jaförsökt att få tag på de ja jobbar hos för att höra om ja ska jobba imorrn men de svara inte så då blir de tydligen inget dådå. Så en dag till ledigt sitter fint. Haft en skön dag idag ah juste drog också och sola 15 min nu börjar man få färg igen:D

De e allt som har hänt dessa 2 dagar nu blir de te och krypa ner i sin tora kalla säng och glo en film.
Vi hörs!
//Beccah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0