Onsdag kväll

Onsdagen är snart över och jag ligger hemma nu i min lägenhet och kollar tv har nyss fixat mina naglar. Blev en ljusrosa färg sen blev de ockå några nagelsmycken på 3 utav naglarna på två fingrar blommor och ett finger en stjärna. Dö snyggt med nagelsmycken blir lite mer än att bara måla de blir likom en egen mysig design hehe. Idag har de både gått bra och dåligt lämna den stora killen på dagis imorske blev en massa pussar o kramar innan man gick en tog ja och lill killen en promenad en hem och diska och busa blev även lite bus på tomten innan lunch och han skulle sova. Medans han sov blev de täda plocka undan bädda ssängar och fixa tvätten. När man hämtar den stora killen på dagis på eftermiddagen är de bara bu och ungarna är överrallt man få verkligen vara med i allla lägen. gjorde även en film idag med den stora killen på lite bilder på oss 3 blev bra och barnen tyckte det var kul.

Nu denna kväll blir de te film sen sova måte verkligen komma i säng i tid så man orkar finnas för barnen varje dag. Redan torsdag imorrn och veckorna bara springer iväg. I helgen kanske de blir utgång med morris eller nått annat får se:D Hörs imorrn Puss sätnosar!

Skåne har fått mig att tänka om klart jag aknar stockholm i visa lägen men fått mig att fatta att alla vänner man hade där hemma bara fanns där när man var hemma nu finns knappt någon kvar men gör inte mig mycket har min familj och de vänner jag har både här nere och hemma i sth. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0