Hemma i nacka igen


Bild 1: jag hos pappa                                             Bild 2: syrran och jag hos pappa
Igår blev ja hämtad av pappa och syrran hos mamma drog ut till ön käka gott och mös med mina katter. Sen hände det inte så mycket mer städa upp imorske i mitt rum hos pappa och på mellan plan sen tog jag 1 båten in för att dra till polisen och fixa lite saker. Efter de drog man till forum och mötte Carro och snacka lite skit ett tag. Så nyss kommit hem till mamma igen i Nacka. Imorrn är det fredag å då blir de någon slags fest med dom bästa får se vad som man hittar på.
Fick en kommentar innan om de ja skrev och svar på det är ja man kan faktiskt falla för en person om man känner perssonen på rätt sätt och de kännde jag att jag gjorde. Ja kämpa för att få han tillbaka men inget hjälpte var som sagt inte bara ja som gjorde fel. Men efter att man kämpar utan resultat och att personen tillbaka inte bryr sig ett skit tillbaka ger man upp till slut. Om den personen som allt handlar om skulle lägga ner lite tid på att få det bra skulle jag direkt ge han en chans och jag också ta chansen att visa vad ja kände för de jag kände var som äkta, rigtiga känslor. :D Så du som kommenterar anonymt har ju svaret här att ja kämpa utan resultat kan inte sitta och vänta på en person hela mitt liv, handlar om att både ge och ta. Så om bara den peronen hör av sig, går allt att lösa på nolltid. Puss beccah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0