måndag

Arbetsinterljuv gick bra ska snart till forum för att besöka arbetsförmedlingen på ett info möte. Så får se h8ur det går efter de möter ja upp stella en stund sen hem. Igår drog jag hem till stella vi drog till ica och köpte glass åh tårta och kaffe sen blev de fika musik och mycket snack jonny kom även förbi sen skjutsa de hem mig till nacka igen och kvällen var lung god middag med familjen och snack om skåne. Tror jag har bestämt mig nu för att ge de en chans iaf kan inte förlora mycket på det de kanske är as kul. Och har alltid kvar mina närmaste kompisar och familjen vid min sida så ska allt se att de där blir skit bra. Kanske behöver komma bort ett tag för att börja om liksom! För att få allt till de bättre igen. Så hoppas att allt blir bra så planerna än så länge är att jag flyttar ner på fredag. Och imorrn är de första teori mötet på körskolan sen är de barar att plugga som ett svin för körkortet ska jag fixa mitt mål! Puss hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0