Sista dagen i STOCKHOLM på ett tag!

Idag vakna jag rätt sent gick upp och snacka lite med mamma sen hämta man in väskor och börja packa ska ju flytta till skåne/helsingborg imorgon under en tid vet inte ännu hur lång tid det blir. Men det kommer säkert gå skit bra, kommer få en egen lägenhet där nere och jobba mån-fredag och vissa helger. Ska bli spännande ett nytt steg i mitt liv. Velat som faaan om detta men nu har jag bestämt mig för att åka och testa mina gränsen och vet ni det ska bli DÖ kul och spännande. Tackar min familj och världens bästa Stella för att ni har fått mig att välja rätt beslut utan er hade jag aldrig klarat detta. Nu vet jag vilka som är äkta och vilka som inte är det. Dock så kommer ja så klart sakna min familj lite, familjen är alltid en trygghet och så klart Stella än massa. Den tjejen toppar det mesta om jag ska vara ärlig. Hon har de största hjärtat av dom alla. Tack för all dit stöd och mysiga dagar tillsammans denna vecka!
Nu ska jag fortsätta att städa mitt rum och se å jag får med mig allt.
Följ min blogg här så får ni veta om min tid nere i skåne! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0