Söndag skåne!

Snart är denna helg över och idag är min ända lediga dag! I fredags sluta jag halv 6 då drog man till systemet sen hem och fixa sig lite innan man gick till pizzerian och mötte Palle vi tog med mat hem och käka hos mig och kolla TV. Satt och drack lite och snacka skit sen decka han i min säng fett tidigt så fick kolla TV sj hela kvällen=) Lördag morgon ringde kl 7 och då var de bara att gå upp och fixa sig för jobbet medans tröttisen låg kvar och sov lite avis men men. Jobbet gick jätte bra och efter ja hade slutat gick ja hem och sparka upp latmasken sen blev de ut på en promenad och sen hem och städa för att sebbe och rebecca skulle komma hit. Blev fotboll,musik,alkhol,filmer och lite snack sen decka vi alla rätt fort utom sebbe som glodde film.
När ja vakna i morske var min lägenhet en bomb hahha fattar inte hur man alltid lyckas men chilla ett tag på dagen sen drog malmö folket hem och jag börja städa allt, så nu är de fint igen och jag sitter i soffan och dricker mjölk och äter. Är även spy kids på tv ja sitter och glor på! Denna söndag blir lungn jobbar ju hela veckan som kommer! Nu ska ja diska sen lägga mig i sängen och kolla en massa filmer! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0