fredag till söndag!



I fredags var man på arbets interljuv sen drog man till kista och mötte Alex och Anna drog hem till alex och chilla anna skulle jobba så jag var kvar hos alex tills kl var 10 då han skulle ha lite chillkrök hemma hos sig. Var trevligt i början men inte sen. Drog iaf runt 12 tiden och slutade med att jag åkte tiill 'Jerry för att reda ut vissa saker som jag hade klantat till mig med. Var en idiot men vi löste det och nu ska jag vara världens bästa flickvän och aldrig svika han igen. På lördagen drog vi och käka jag bjöd=)

Sen skjutsa anton mig till tåget för jag skulle möta stella i sickla för att handla lite och sen be ge oss hem till henne och fixa inför kvällens jobb. Vi skulle servera på hennes farbrors tjejs 40 års kallas 34 gäster. Började där halv 5 till 11 på kvällen. Var nice jag och stella slet som djur i köket och servera alla gäster. Men det var det värt kl 10 kom dj:n då blev de drag och man blev peppad igen. Drog sen till stan för att ta en öl sen träffa vi musse och satte oss på en annan pub och tog ett glas och snacka skit.
 
Sen tog man tåget till skogås och mötte jerry och anton i centrum sen drog vi hem till tony och snacka lite skit. En viss Jerry fick i sig lite för mycket av det goda och blev lite väl rund under fötterna. Vilken lirare han är tror inte jag har garvat så mycket på länge. promenad från hans pappa och till han tar i vanliga fall 3 minuter för oss tog de 40 min. Shit vad jag garva. 

Söndagen skulle vi egentligen gått på bio och käkat gått i stan men en viss person var inte så pigg av sig så det sket sig så igår blev det bad centrum film och sova. 

Ja lite i snabba drag vad som hände för mig i helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0