Lång helg och inflyttningsfest idag hos Madde o Niklas!


Igår var man hemma hos jerry och sökte jobb och kolla film. När kl var 5 gick jag till centrum för att möta han och andre skulle till bolaget och dom skulle äta. Sen gick vi hem till jerry efter ett tag kom lillis de kolla på aik matchen och jag satt vid datan och drack lite. Efter ett tag kom madde så fixa vi naglarna(resultat på bilderna) sen kom även jerrys far och hans hund över. Trevlig kväll.
Idag har vi tagit det lungt badat och så jerry är hos sin mamma som fyller år idag och jag sitter och väntar på att stella och sofie ska komma de kommer runt 8a tiden sen ska vi till Madde och Niklas inflyttningsfest och va där under kvällen.
Imorgon är jag och jerry bjudna på påskmiddag hos min mamma så imorrn blir det nacka.
Ja lite av de som jag kommer göra ikväll och imorrn!
Hoppas ni får en bra helg Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0