Onsdag snart fredag!=)

Idag vakna man hos Jerry inte så ovanligt men mysigt som alltid. Han försov sig imorske så han tog de senare tåget så blev kramstund innan han var tvungen attt gå upp till jobbet. Jag lyckades somna om och trodde jag ställt kl så vakna 8a av att den inte ringt då märkte jag att jag hade ställt den på imorgon istället smart tjej men tur att man vakna iaf. Gjorde mig iordning lite fort städa upp lite och kolla sl skulle på arbetsinterljuv i medis.

Arbetsinterljuven gick bra ska prov jobba på fredag där och på ett annat ställe imorgon spännande håller tummarna nu att jag lyckas visa vem jag är och att jag verkligen kan om jag vill! 

Så snart är det helg igen! Får se vad planerna för helgen blir får hoppas på fint väder. 
 
Min älskling, du gör mig så glad skulle inte klara mig utan dig, känns så tomt utan dig. Känns som nått fattas så fort jag åker ifrån dig och vet att vi inte kommer ses på någon eller några dagar. Aldrig träffat någon som dig som jag skrattar så mycket med, alla säger att vi e störda tillsammans och de e vi säkert men de är bara ren kärlek. Du har fått mig att inse att jag inte vill leva utan dig! Vill ha dig vid min sida helalivet och tror att vi har massa att se och lära varandra.  Jag älskar dig, och kommer alltid att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0