Skåne imorgon tills onsdag!



Imorgon kl 1 sitter man på flyget mot Skåne igen! Ska bli så kul att komma dit igen så kl 2 landar man i malmö och blir hämtad av Jerry eller Helen. Sen blir det hem till underbara Helsingborg och krama och pussa på vincent och maurice. Vet inte vad som mer händer blir väl bus med ungarna fram till kl är 7 på kvällen sen är de sängdags för dom då kanske man drar ut på stan och träffar dom jag hande kontakt med i skåne förut när jag bodde där blir kanske någon öl vid vattnet. Lördagen vet jag inte än hur det ser ut blir väl ut och busa med barnen kanske fixa middag till oss på kvällen sen kanske träffa alexandra och danne på stan. Får se hur dagarna kommer att se ut men ser verkligen fram imot denna lilla resa ner till skåne. Åker hem till stockholm igen på onsdag. Så tror jag kommer få underbar dagar nere i helsingborg med trevligt folk runt omkring mig. Kärlek till Skåne en del av mig som alltid kommer att finnas kvar. Steget jag tog när jag flytta till skåne i 4 månader var det bästa jag har gjort i mitt liv. Så hejdå stockholm välkommen skåne för ett tag!<3
Kärlek!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0