Ussssch

Får ont i magen varje gång det ska betalas pengar och jag vet att jag knappt har så det räcker till denna månad plus nästa. Måste ha ett jobb men det är så jävla svårt säkert sökt 1000 jobb men händer inget det måste faaan bli ändring på det snart det ända jag behöver är ett jävla jobb just nu. Hatar att låna penagr att mamma eller pappa går in istället för att jag bara ska kalra att betala min mobil och busskort detta suger hårt. Får faaan ta vad som helst flytta om det är det som krävs för att få ett jobb. Kan aldrig unna mig nått så fort jag får pengar är det mobil och buss kort och måste lägga undan till nästa månad om jag fortfarande e arbetslös måste jag ha pengar för att klara det viktigaste. Suger att aldrig kunna tjäna faaan vad skönt nu har jag pengar kan göra vad jag vill utan någon press.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0