Alla<3dag igår med Jerry


Igår var det alla<3dag och den spenderades med Jerry i skogås. Dagen började med att jag vakna upp hemma hos mig tog en varm dusch och började att fixa mig för att dra och fixa lite saker innan man drog hem till jerry. När jag kom till jerry fixade jag mig lite och fixade lite i lägenheten tills jerry kom hem. Hade köpt rosor till han och gellehjärtatn och en asti och ett lite gulligt kort så när han kom hem från jobbet stod allt i ett format hjärta som brann skit fint tyckte jag. Fick massa pussar av han när han kom och en fin bukett rosor=) Tack finaste. Sen skulle han bjuda mig på en skit mysig middag han hade fixat så blev till förrätt avokado med kaviar(rom) och gräddfil och hallumi och ett rött vin till skit gott, sen blev det oxfile bakpotatis vitlökssmör sås och vin allt var skit gott imponerad av min kille!

Efter en fin middag duka jag av sen la vi oss i soffan med vinet och gellehjärtan och kolla på tv ett tag mys. Sen skulle jag överraska jerry med et bad som han har tjatat om så länge så han låg kvar i soffan och jag drog in i badrummet och fyllde upp med varmt vatten och massa skum och tända ljus. Han fråga vad jag gjorde hihih han trodde jag skulle bada själv så han blev lite irriterad:D men ja sa till han att han skulle kolla badrummet så kom han ut med ett stort flin i ansiktet och fråga vilka som skulle bada så klart vi! Eftersom han hade tjatat så mycket på bad tyckte jag att de passa utmärkt att äntligen bada på alla<3dag så blev ett varmtskumbad för oss med asti och musik musik.

Min alla<3dag var nog den bästa jag har haft fick spendera den med min pojkvän! Allt var så fint och genom tänkt. Glad tjej.
Så tack Älskling för allt igår Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0