Brottom

Faaaaaan jag som tyckte jag var skit duktig som gick upp när jerry gick till jobbet för att göra mig iordning sen såg sängen så skön ut så skulle bara lägga mig och vila 5 min och pang så vakna man nu av att telen ringde PANIK!
Igår var vi hos jerrys pappa på fika för att gratta jerrys bror john som fyllde 20år. Sen drog vi hem och kolla tv jag gjorde en tonfisksallad åt oss gott älskar allt med sallad. Nu ska jag snart fixa mig det sista och sen dra mig mot tåget ska på interöljuv idag sen möta stella sen hem igen till skogen. Imorgon har ja tvättstugan kl 8a kanske kan hinna tvätta allt då sängkläder plus jerrys och kanske lita av mina!
Men nu ska ja slänga i mig mina tabletter borstatänderna och dra!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0