dag till dag

Jag är inte bra på alla sätt men är heller inte kass. Har lärt mig att klara mig själv ta hand om mitt liv göra det till det bästa för mig mina vänner och familj. Följt mitt hjärta och uppnått många mål i mitt liv. Bott i skåne och klarat mig själv under en lång period kunnat ta hand om olika situationer fått lösa det på egen hand och insätt att man inta kan lita på alla utan att det finns så mycket svik. Tagit mig igenom skolans period från tårar bråk och skrik till en underbar student så jävla stolt över mig själv att jag tog steget att gå tillbaka till skolan och sitta i skolbänken och plugga upp mina betyg.
Finns mycket i mitt liv som har vart åthelvete och som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva så mycket tråkiga saker jag har fått vara med om. Så mycket jag har tagit med igenom på egna ben men det har fått mig att växa inombords även om inte alla ser det vet jag att jag inte är den svaga personen längre är den starka tjejen som alltid försöker till hundra även fast jag är nere på botten ibland försöker jag alltid att kämpa mig upp och gå vidare med mitt liv och få allt till en bra start igen. Är så jävla stolt över mig att jag fåt uppleva allt för det har fått mig att fatta hur man löser saker på olika sätt. Även om jag har svårt ibland att snacka om känslor osv har jag så mycket inom mig som måste få komma ut som jag går och tänker på hela dagarna men aldrig får fram.

Im not a girl not yet a women!
Vet att jag kan så jävla mycket handlar barar om att få fram det på rätt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0