Hunnit mycket idag=)

Jupp då börjar det snart bli kväll igen då. Men hunnit mycket idag tvättat all tvätt pluss sängkläder, satt på sängkläder igen städat(dammsugit,torkat golv), pantat burkarna som var handlat mat och hängt upp tvätten som inte var torr. Sen ringde grannen min förra klasskompis madde och fråga om jag ville ta ut trixi på en liten promenad för hon inte hade fått vara ute så gick och hämta henne tog en liten promenad med henne runt husen och sen ner till bussen för att möta madde. Drog till madde var där ett tag innan vi tog en till promenad med trixi så hon fick springa av sig gick ner här i skogås till någon liten äng och kasta boll till henne sen hem igen lämna henne och sen hem till jerry igen. Nu sitter jag här och funderar på om man ska ta en dusch nu eller senare ikväll. Men hunnit mycket idag tycker jag stolt tjej!
Blir antagligen lung kväll sen imorgon kanske jobb sen blir de väl nått till kvällen, kanske träffa madde eller nått får se vad som händer!

Mina älskade ungar i skåne saknar de så Vincent och Maurice! Kärlek till mina hjärtan<3
(Jag och Maurice en dag i skåne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0