Klar snart FARSTA CENTRUM sen hem till nacka!

Nu har jag snyggat upp i jerrys skitiga lya, den blir alltid så stökig men gör inget jag gillar att gå och fixa ibland så satt igång diskmaskinen fixat soffan bäddat sängen och små plockat. Nu ska man kolla buss till farsta centrum snart sen dra sig dit för att möta jerry. Jag ska kolla på någon BH och se om dom har fått in mango sprayen så god. Sen bär det av antingen till sickla och möta mamma eller hem direkt får se vad kl blir.
Hemma ska jag ta hand om mig själv ett varmt skumbad, raka bena, smörja in kroppen och fixa naglarna mys kväll hemma jag kommer ha. Älskar att fixa och dona ibland. Blir en tidig kväll för mig idag somna framför någon film och vakna pigg imorgon underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0