Måndag igen!


Ja då var det måndag igen jobbigaste dagen på veckan långt kvar tills helg och just denna måndagen har jag lock för ena örat så störande hör mig sj i huvudet och det släpper inte:O I fredags mötte man anna i kista drog runt lite där innan man drog till henne och fixa sig sen när kl börja närma sig drog man till gullmars och blev upp plockad av jerry o anton sen drog man hem till jerry drack lite innan man skulle på avskedsfest för jimmy som har flyttat till malta. Var trevligt jag och jimmy hade krig gissa vem som vann? JAAAAG men fick mig några blåmärken på benet bitchen slås som en kärring. Sen vid 11-12 drog man till skogås igen och mötte madde dom hade folk hos sig så var en trevlig kväll ja och madde snacka mycket tog promenader och drack var en trevlig kväll för dom som kommer ihåg den och som inte decka:D Fick amor amor parfymen av madde skit glad tack gumman!

Lördagen drog man till farsta c och mötte stella köpte victoria bodyspray luktar underbart fast vill ha mango med den luktar ännu godare. Vi mötte jerry o anton sen iaf köpte mat och drog hem till jerry för at se film. In mot kvällen kom jerrys farsa och ville dricka och spela. Var en trevlig kväll :)

Söndagen blev lungn som faaan jag hade lock för örat och jerry gillar att störa mig=) Blev iaf svensson svensson och eva o adam! Sen blev det sängen för osss!

Vakna 10 idag och duschat ska vänta på mamma och se om hon vill hämta mig sen innan man drar! Ska väl tillbaka till jerry imorrn eftersom hans bror fyller år ska vi till hans pappa och röja heheh skoja blir nog trevligt.
Nu ska jag försöka få bort mitt lock i örat sitter som faaaaaaaaaaaan:/
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0