Tisdag

blev väckt i morske av att stella ringde och ville jag skulle upp och fixa mig och sen komma på en kaffe hos henne så var bara att packa väskan slänga på sig kläder smink och hår sen dra mot finntorp för kaffe snack och musik. Sen drog jag till farsta c för att ta bussen men tror ja missa första bussen så fick vänta i 29 min på nästa buss men gjorde inget satt en gullig tant breve som ville snacka om allt så blev underhållen i 20 min av en massa snack. Nu sitter man i skogen och väntar på muppen ska komma hem! Han vet inte hur man anväder en mobe FETT LACK!!!!!!!!!!!!!!! SKojjjja :D

Jag och stella i min lägenhet i skåne och en från kiosken i skåne med grabbarna grus!
Vart hemma mer än 2 månader nu i sth fuck vad tiden går fort:O:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0