torsdag veckorna springer iväg!

Jupp då var det torsdag idag och jag är redan uppe med min hosta. Om ett tag ska jag börja fixa mig och dra till hanninge för en arbetsinterljuv på ett cafe sen imorrn är de på ett dagis. och den 13 mars på grinda kompis det går bra nu :D
Sitter iaf i skogås nu vart här sen i lördags hos jerry. Igår drog man till hanninge och träffa jerry för att kolla och äta. Fick med mig en ny BH hem,en klämma och en spray deo nice. Sen bjöd sötnowsen på sushi i farsta c sen hem till han för att kolla lotto sen promenad till centrum för att lämna och hyra filmer. Sen hem och kolla en skräckis och götakanal 3 mysigt!

Jupp de som hänt på sista tiden imorrn är det fredag och jag har inte en jävla aning om vad man ska göra då antingen vara hemma och bli frisk eller dra ut och göra stan osäker:D Men löser sig hare bra! <3

Saknar mina killar i Skåne<3 Massa kärlek till mina busungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0