Tvättstugan

Godmorgon faaaan vad trött jag är sov sämst i natt:( Hosta som en galning och kunde inte lägga mig ner så satt och kolla på ingenting i en timme innan jag gav upp och gick upp och la mig i soffan och spela spel på mobben innan efter mycket om och men jag kunde somna. Tror jag somna runt 4 tiden inte okej:/ Fatta hur skönt det skulle vara att kunna sova en hel natt utan att vakna och glo i taket. Jerry ställe kl till mig innan han drog till jobbet har ju tvättstugan idag men så klart var jag döds trött eftersom man knappt sovit i natt så vakna inte av 2 kl som ringde i 40 min innan jag reagerade. Men nu är tvätten i maskinen jag är uppe tvättskåpet är på. Nu väntas några timmar tvätt innan man ska städa,duscha och söka jobb det bjuder denna dag på idag!
Trött tjej'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Typ så här känner jag mig idag SÄNGEN! (En bild på mig som sandra tog från kryssningen vi var på för typ ett år sen, jag var svin full hade gått och lagt mig och vaknar av att det sitter folk i min hytt som skriker på mig sjukaste kryssningen men kul hade vi)

Full Fullare Fullast beccah är allt på g på båtar faaaaaan vad bakis man var dagen efter! Men kul hade man. Tror faaaan alla på båten visste vem jag var eftersom jag var svin full kul dagen efter liksom:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0