kass på uppdatering!

jupp som vanligt då jag suger på detta med uppdatering och allt med blogg. Men skönt att ha någonstans att skriva om sin vardag. Är ju hemma i sth igen och söker mig jobb här helst inom barn och sånt. Vart hemma lite mer än en månad nu och denna tid i sth e underbar är med underbart folk killen och chillar med livet. Just nu är livet som det ska vara så finns inte så mycket att klaga på. Idag är det måndag och jag ska på arbetsinterljuv idag och sen trääffa stella i stan och sen hem till jerry igen och söka jobb och vila så denna jävla förkylning försvinner pallar inte va sjuk längre hostar upp mina lungor. Jaja lite uppdatering iaf Puss på er

Jag har en pojkvän som är dum i huvudet tralalla hahah nej skoja en underbar kille men sjuk humor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0