Bara för att jag kan och får.....


Sååååå här känner jag mig idag!!!!!!!!
Fullt ös medveetlös trallalalalalalalalalalalal XD
Känner mig otroligt snygg just nu sitter med en mössa på huvudet som det sticker
upp hår från alla hål och kanter färg i håret, kliar i pannan och hårbotten och en jävla mensverk
bra dag! Mitt humör kommer verkligen att vara på topp under dessa dagar hoppas att håret blir galet också
då har jag ju prickat allt rätt på sista tiden. Och på tal om min kille så ligger han hemma och myser med sin arbetskompis just nu. Faaaaaan älskar livet såna här dagar när allt är upp och ner men kul när man tänker på allt
mitt liv e som e karuselllll man vet alldrig hur det slutar. Nu ska jag sjunga mig hess och skrika mig döv. kanske passar på att öva på syrrans balett med nu när jag ändå e i farten. Puss på er alla förjävligt glada idioter:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0