fredag-lördag

Igår var jag med jerry och anton hos jerry efter ett tag ringde danne och fråga vad vi gjorde så bestämmde oss för att dra till danne och ida och dricka lite och snacka skit. Var en trevlig kväll men jag blev dödstrött när kl var typ 11a:O Och blir trött på människor som lägger sig i mitt förhållande med jerry som ska tycka massa och komma med dumma kommentarer det klarar jag mig hellre utan. Tog iaf taxi hem sen til jerry igen sen blev de sängen för oss. Idag vakna vi runt 10 och jag har väl gått upp nu liksom legat i sängen fram tills nu skönt.
Vet inte om jag ska hem idag eller inte mamma ringde och sa att de skulle äta tacos sjukt gott blev skit sugen på det. Men ändå e jag för lat för att sätta mig på ett tåg och åka ända hem till nacka. Så får se hur det blir.
Stella ville kanske ha filmkväkll idag med eftersom hon e ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0