Godmorgon fredag!

Godmorgon nu är jag vaken kunde somna om efter jerry gick i morske och vakna nyss. Igår gjorde min fina jätte god middag till oss så duktig han är. Saknat han vart utan han i 2 hela dagar jobbigt men desto roligare att träffas sen när man längtat efter varandra. Idag ska jag åka på kryssning med älskling och hans pappa,monika,john och isabell ska bli kul som faaan. Så ska slänga mig i duschen nu och börja fixa mig ska möta anna vid 12 och jerry vid 4a tiden typ.
Så brottom brottom:D
Hoppas ni får en bra helg för det kommer iaf jag ha med  min jerry hans familj på fredagen och min på lördagen underbar helg som väntar på oss. Puss på er.

Mina hjärtan i skåne. Utan er skulle de kännas yomt tack för jag fick in er i mina hjärtat ni har visat mig så mycket kärlek skratt och bus. Beccah kommer alltid finnas för er och ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. Saknar er så. Jag älskar er mina busungar.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0