Helgen och måndag!

I helgen har vi tagit det rätt lungt i fredags åkte man till jerry efter jobbet. När han kom hem efter jobbet drog vi till centrum för att handla lite och så jag blev sugen på pitabröd och kyckling och massa grönsaker så jag köpte de och jerry en pizza till sig sen gick vi hem och åt det. Sen blev detr film sen sova. Lördagen chilla vi fram tills 2 tiden sen drog vi till farsta c för att kolla skjortor och äta träffa jerrys mor och henes kille där med så de käka med oss innan vi drog hem till dom. Jag måla naglarna och så innan vi skulle på 40 års fest för jerrys morbror fyllde år.

Söndagen blev det att åka och handla och sen tog jag en långt varmt bad. Sen fick jag världens huvudverk som fortfarande håller i sig sovit tills 2 idag och fortfarande tung i huvudet.

Snacka med madde också så nästa måndag ska jag hjälpa henne att flytta till deras nya lägenhet spännande. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0