Måndag-Tisdag

Igår skulle jag dra hem från jerry vid 10 tiden men när jag står och väntar på bussen ringer madde mig och fråfar om jag vill ta en promenad med henne och trixi och kasta lite boll. Så gick till en lite äng bakom loftvägen och kata boll till trixi i typ en timme sen gick vi hem till madde och gjorde kaffe och tog några mackor och satte oss ute i solen och snacka. Efter ett tag kom niklas också hem för att äta lunch. Sen drog jag till mammas skola och lämna mina väskor så hon kunde ta hem dom. Sen tog man tåget hem till igelboda. Började laga potatismos och tog fram grejer till middagen sökte lite jobb sen kom jerry hit så boka tvättstugan, käka tillsammans sen hade ja lovat att tvätta mammas bil så ner i garages och tvätta skithögen :D Sen var det bara disken kvar.

När jag var klar med allt blev det TV för våran del, flyttade in tegelburken i mitt rum så la oss i sängen och klodde en stund till jerry decka efter ett tag stängde även jag av och kröp ner och somna.

Imorske tror jag jerry försov sig eller nått jag var iaf tvungen att kasta mig upp:D Men gjorde inget vad gör man inte för dom man älskar! Nu har jag tvättstugan och sitter hemma i mitt rum och saknar jerry blir så kalt när han går upp på morgonar. Ska söka massa jobb idag!

Älskar denna människa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0