Onsdag

Jupp ondsdag kväll och kom nyss in igen. Tog en promenad med trixi och madde till centrum för att panta burkar och handla lite. Trevligt och skönt att komma ut och även träffa Madde. Har alltid mycket att snacka om och tänker och tycker alltid lika skönt. Nu sitter man i jerrys lägenhet och gör inte så mycket e n¨gon film på 6an idag. Idag har man storstädat lägenheten hos mamma dammsugit,torkat golv,skakat mattor,gjort rent toaletterna,torkat ut badkaret,diskat och torkat damm så nu är det snyggt hemma hos mamma hon ringde idag och var skit glad för mitt städande tidigare idag.
Sen drog man till forum och snacka om mobilen och sen till sveavägen för att ha min första körlektion var skit nervös men killen jag körde med tyckte jag var skit duktig för att aldrig suttit i bil förut. Så imorrn är det andra lektionen. Sen drog man och träffa anna vid donken sen till TC tog en kaffe och snacka lite skit sprang även på jessi han jobba så snacka lite med han sen satt vi i solen snacka med massa folk som gick förbi och hade det gott sen mötte vi upp jerry anna drog till mattias och vi till skogen igen. :D Skön dag hunnit med mycket.

Imorgon blir det körlektion kl 2 sen möta stella och gå på mässan och säkert sitta och steka i solen några timmar!

Jag och jerry har också kommit överräns om att jag är smartare än han skönt att höra ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0