uppdatering sen helgen!


sorrry för dålig uppdatering men inte hunnit sitta vid datan nått typ under helgen. I fredags vakna man hos jerry gjorde sig iordning och sen drog man till mammas jobb för hon ville se min nya hårfärg sen drog man till stella och snacka en massa skit som vanligt och fåna oss som vanligt med bilder och videor:D Sen in till slussen och mötte jerry skulle ju på kryssning med han monica,tony,john och danne. Blev en trevlig kryssning men faaaan vad det gunga dagen efter när man skulle över havet och jag vakna upp med en lårkaka skönt. Men kvällen på båten var trevlig och även eftermiddagen efter också.
Lördag blev de att syster hämta upp oss så drog vi hem till min pappa för middag och melodifestivalen. Sjukt god middag pappa o helena bjöd på sen melodifestivalen som vi gav upp rätt fort. Söndagen körde pappa oss till jerry igen blev att packa upp och sen gå till tony och hämta jerrys väska och sitta där och snacka ett tag sen hem chilla sen god tacos på kvällen. Jupp snabba drag vad jag har gjort i helgen. Nu är det måndag och jag sitter hos jerry och söker jobb har mina först körlektioner onsdag o torsdag nervös :D

Fick även en skit god parfym av jerry på båten! =) Glad tjej nu ska jag slänga mig i duschen och sen sätta mig ute i solen och dricka kaffe eller te mysigt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0