SOOOL+helg


i torsdags blev det rållis med anna, carro åh melind. Men efter ett tag drog anna och carro så jag och melinda satt kvar och snacka om allt innan vi drog till tekniska för att möta jerry och hans polare och ta en öl innan vi skulle hem till skogen igen. MElinda sov här så drog hem till henne på fredagen och kolla film käka och snacka. Sen när kl var runt halv 8a drog jag till jerry igen för filmkväll typ. Lördagen blev det stan för att sätta oss på en utesevering med stella anton och jerry så satt där någon timme innan jag och stella skulle till nacka och sola fasna och kolla på ungdomar som dansa. Drog till ektorp och sola sen hem till stella för film äta gott och snack. Drog sen till slussen och mötte jerry sen tog vi taxi till han efter han hade käkat. Sen hände de lite saker men inget att ta upp slutade med att jag träffa madde iaf drog till henne och niklas och tog några glas och snacka lite med några där sen hem till jerry igen för disskution. Söndagen blev de mer disskution sen besluta vi oss för att ringa anton och åka till ikea. Köpte lite små saker som ett nytt soffbord,en hylla ljus och sånt. Sen satte killarna upp hyllan och tvn och jag städa nu e allt klart tv är på plats nytt soffbord blev jätte fint.:D

Skulle gå upp och dricka vatten och gå på toa i natt /kväll så tog på mig en filt sen la ja mig i sängen igen tog av mig filten och den börja bliztra på mig flög upp och jerry lika fort och hade panik för filt jäveln som blixtra på mig.
Nu e det måndag igen och jag har nyss käkat frulle och suttit i solen ska snart börja fixa mig för hem gång till nacka igen var ett jävla tag jag var där sist så ska bli skönt att komma hem igen=)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0