SOOOOOL

Solen skiner underbart kan inte bli bättre ju. Denna förmiddag/eftermiddag har jag haft tvätt stugan ska gå och hämta sista tvätten snart. Suttit ute på Jerrys uteplats och snackat i tele med stella i år och dagar hihih trevligt värre kan som alltid snacka om allt med henne så skönt. Så satt och mös i solen medan jag och stella snacka om allt sen har ja sprungit fram och tillbaka till tvättstugan snackat med grannarna och tagit en varm skön dusch skön dag!

Fick ett samtal nyss om att jag ska jobba på en förskola nästa vecka onsdag/fredag kul:D
Nu ska jag springa till tvättstugan sen börjar de långa vikandet av alla kläder puuuuh var masssa tvätt ;O
Funderar på att börja plugga med så ska nog söka till underskörteska som pappa tipsa om så får se hur de blir vart inne och spanat lite iaf.

I helgen blir det träffa kompisar grilla och åka på utflykt med mamma och syster och hälsa på min älskade häst Saga saknat henne som faan så kanske blir en ridtur?:D Kärlek till min älskade häst Saga <3

Min älskade Saga som jag har köpt helt själv av mina päron men tyvärr kunde vi inte ha kvar henne hade helt enkelt inte tid men hon har det bra iaf blir riden och alltid lika pigg. Så i helgen blir det puss och kram kallas med min andra halva saga. Haft så mycket minne med denna lilal charmtroll mysiga skogsturer, galna galopper över ängar, sprong rakt ut i diken för h9on ser spöken, försök till att hoppa och en minnesvärd film inspelning där jag och saga ägde ut alla brände i kroppen och hovarna så härligt.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0