Upppdate

Godmorgon måndag gick upp för ett tag sen ska om två timmar ut på långpromenad med madde och trixi ner till vattnet här i skogås. I onsdags var jag och jerry hos mig gick till anton på kvällen melinda kom även dit satt och snacka drack och så sen hem till mig för att sova torsdagen var de djurgårds match så ja och melinda gjorde en pasta sallad och var hos mig och chilla hela dagen sen till kvällen dök jerry och anton upp och höll oss sällskap.

Fredagen blev det skogås bestämde oss för att grilla john,tom, och anton o melinda kom även över blev fotboll dricka och grilla mys sen under kvällen bjöds det på mirran öl spel hos jerry och smågrodorna hos tom var en lyckad kväll.

Lördagen hade jag ingen lust till nått var trött fast ändå minte så blev lungt. Söndagen kom min syrra och hämta mig så åkte vi till hallunda för att hälsa på några vänner där var mycket trevligt. Sen hem till jerry igen laga middag och ta en bad.

Sen blev de film som ja somna ifrån.
ja snabba drag från helgen nu ska jag klä på mig sen blir de ut :D

4 månader med Jerry i torsdags också!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0