helgen

Hej blobben förlåt om jag inte har skrivit på ett tag men har inte haft tillgång till dator plus inte varit hemma så mycket. Ifredags var vi i helenelund på fest hos melindas kompis det var faktigst fett kul om jag ska erkänna, vid 02 tiden komp christian ditt och hämta oss och körde oss till donken så käka vi där haha jag var som vanligt pratglad så christian fick damp på mig ungefär 20000 gånger men han fick sig iaf några sköna garv den kvällen sen körde han hem oss till mig så sov vi.

i lördags skulle jag och carro jobba i globen och dela ut lappar de gick bra men det var rätt kalt iaf. När vi var klara med de drog jag till slussen och mötte jossan efter som att vi skulle ut på krogen, blev först nivå22 och förkröka och sen the bridge med tessan,bea och anna träffa as mycket folk där som jag kännde många från min gammla klass och så. Kvällen för mig blev lyckad fast man kan juh räkna bort vissa delar men men!


(bea och tessan)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0