24 juni igår=)

Igår drog jag in till slussen och mötte anna och marcus var med ett marcus ett tag innan hann skulle fortsätta jobba sen drog jag och anna hem till fille och hämta hennes solglasögon som jag hade glömt där på hans fest och var hos fille ett tag och chilla, sen drog vi till annas pappas jobb och vänta på att taxin till tynningö skulle komma. Väl ute på tynningö kolla vi på en film och sen gjorde nått att äta. Sen på kvällen kom annas brorsa och hans kompisar ut så de packa upp alla desra saker och sen satte vi oss på altanen och lyssna på musik och drack! Hade en trevlig kväll, drog sen ner till vattnet och satt och snacka där ett tag sen blev det det sängen för oss och idag är det midsommar! Så är hemma hos min pappa och göra oss iordning nu. Men nu ska äta frukost puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0