På fredag fyller jag 21 år! =)

På fredag är det någon som fyller 21 år undra vem? Om inte jag:D Hihi är som ett barn varje gång dan innan är jobbigast när man ligger vaken hela natten och önskar att natten ska gå fortare. Påfredagen blir de iaf lite födelsedags firande hemma hos mig hos min mamma med ett härligt gäng.
 
Några tjejekompisar kommer först för massa tjejsnack,smink,mat och drickande i solskenet:D
Sen kommer alla andra runt kvällkvisten. Ska bli super kul. På lördagen är det nog en hel del städning innan vi åker till jerry för at fixa inför söndagen när jerrys familj och min släkt kommer på fika:D
 
Nervös tjej som vill ha fredag NUUUUUUU!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0