bla bla bla. .....


Vet inte rigtigt hur jag känner idag känner mig på ett sätt glad och taggad på livet men någon stans tar det stop känner mig inte hel på insidan eller utsidan. Vad jag än gör känns det som att de e nått jag misslyckas med alla vill få ut så mycket av mig men kan inte det själv kan inte ge mer än vad jag kan ge men alla ska pressa mig hela tiden för att göra 10000 grejer gärna på samma gång. Ingen som egentligen ser in på min insida och ser att jag kämpar som faaan med allt. Det ska alltid vissas med ett glatt leende på läpparna så att andra inte tror annat. Men skit samma idag är det student för Anna sen blir de hem tidigt för jobb på onsdag o torsdag o fredag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0