Helgen!!!!


Dålig uppdate men haft mycket för mig i frewdags efter jobbet blev de hem till jerry för att fixa mig inför min kusins student mottagning och hinna sy jerrys byxor innan men hann allt vi skulle iaf var trevligt drog sen hem till jerry igen med kalle de spela fotbolll och kolla fotboll jag halv sov i soffan tills de blev sängen för vår del.

I lördags ringde kl 8a bara upp då och fixa sig igen för eddies party så gjorde oss iordning drog till centrum och sen vidare till älvsjö för att möta anna där. Var hos eddie kl 12 på dagen och då börja allt blev dricka och smurgåstårta mysigt var mycket folk där med så hade de trevligt sen bestämde vi oss för att dra till stan med vissa var lite fulla så tog sin tid att ta sig in och när vi vä'l kom fram bestämde vi oss för att skita i de och dra till eddie igen så mötte upp några tjejkompisar och tog taxi tillbaka till eddie igen.

Väl framme bestämde jag och jerry oss för att vi skulle dra hem till han igen så drog dit med fylleapan:D Var en trevlig dag iaf.

Nu är det måndag och jag ska in till stan med anna sen ska jag möta upp min mamma och hitta på lite bus:D Hemlizzzzz.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0