Sitter här igen!

Nu sitter man hemma hos mamma igen och glor TV och är täpt i näan. Igår var det jobb i gullmars ledig idag och onsdag sen jobb torsdag och sen midsommar på Tynningö detta år får se hur det slutar dettta år. Tänkte iaf åka ut på torsdag äta gott umgås med folk och ha en nice kväll kanske blir bastu och ett dopp? Sen fredag blir det säkert midsommar lunch hos pappa sen blir det till att fira med anna och hela gänget mysigt blivit som en tradition nu för tiden att alltid fira på ön så mysigt så hoppas att vädret också vill ge med sig denna midsommar.

I söndags hade jag och Jerry 5 underbara månader tillsammans kan knappt fatta det själv att kille jag snacka med via pa och träffa han första gången på hans hemma fest, den killen jag har känt till och från i 3 säkert 4 års tid nu står vid min sida och att vi snart firar ett halv år. Rätt häftig känsla att man fick killen man alltid velat ha.

Så jag måste ju tro på att det finns just en för allt och alla för det gjorde det för mig hitta min Nusse!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0