Snart 1 år<3

Snart har det vart du och jag i 1 år. Jag har även bott hos dig ett år. Hänt mycket under denna  år både tråkiga och roliga saker. Känns som jag har mognat på mitt sätt att ta hand om saker flyttat hemmifrån som jag aldrig trodde jag skulle göra:) Skulle bo med föräldrarna tills dem slängde ut mig. Börjat pluggat som jag sa att jag aldrig skulle göra jobbar som personlig assistent och gillar det grymt. Kan ju bara konstaterat att 2012 var ett bra år. Hitta min kärlek, flytta från mamma, fick extra jobb och börja plugga kan man önska sig mer?
 
Så har stor förväntningar på 2013 dels att plugget tar slut om ett år och att jag sedan ska ge mig ut på arbetslivet och att jag ska få tjäna mina egna pengar och förhoppningsvis hitta större boende med Jerry=)
 
Sen har jag ju även träningen nu som jag ska lyckas med slut med all skit mat och börja hård träna.
 
Tjilevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0